Содержание
Размеры двигателей VAZ 2106 — Таблицы размеров
| Наружные габариты: |
К наружным габаритам двигателя относятся следующие параметры:
Важно: кроме стандартных параметров (L, B, H) двигатели некоторых моделей имеют дополнительные, при наличии таких параметров они будут дополнительно указаны в таблице ниже. |
| Внутренние размеры: |
К внутренним размерам мотора автомобиля относятся такие параметры, как размеры коленвала, диаметр цилиндра, ход поршня. Диаметр цилиндра двигателя авто — это диаметр рабочей втулки (или гильзы) рабочей камеры объёмного вытеснения агрегата. Важно: ход поршня двигателя авто — это расстояние между верхней и нижней мертвыми точками поршня, которое определяется радиусом кривошипа коленчатого вала. |
| Общий вид Общий вид двигателей | Количество цилиндров min Количество цилиндров min Минимальное значение параметра Количество цилиндров для всех модификаций VAZ model. Данные представлены в (шт). | Количество цилиндров max Количество цилиндров max Максимальное значение параметра Количество цилиндров для всех модификаций VAZ model. Данные представлены в (шт). | Модификаций Общее количество всех модификаций VAZ 2106 представленных в нашей базе |
|---|---|---|---|
(Общий вид) | 4 | 4 | 5 |
| Параметр Параметр двигателей Данные представлены для авто различных модификаций и годов выпуска | Значение Значение двигателей Данные представлены для авто различных модификаций и годов выпуска |
|---|---|
2106 1. 6 MT (1976 — 2006) | |
| Объем двигателя | 1569 (см3) |
| Мощность | 75 (л.с.) |
| При оборотах | 5400 |
| Крутящий момент | 116/3000 (н м) |
| Газораспределительный механизм | OHC |
| Количество цилиндров | 4 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Диаметр цилиндра | 79 (мм) |
| Ход поршня | 80 (мм) |
| Степень сжатия | 8.5 |
| 21060 1.6 MT (2003 — 2006) | |
| Объем двигателя | 1569 (см3) |
| Мощность | 74 (л.с.) |
| При оборотах | 5000 |
| Крутящий момент | 116/3000 (н м) |
| Газораспределительный механизм | OHC |
| Количество цилиндров | 4 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Диаметр цилиндра | 79 (мм) |
| Ход поршня | 80 (мм) |
| Степень сжатия | 8. 5 |
| 21061 1.5 MT (1976 — 2006) | |
| Объем двигателя | 1452 (см3) |
| Мощность | 72 (л.с.) |
| При оборотах | 5600 |
| Крутящий момент | 104/3400 (н м) |
| Газораспределительный механизм | OHC |
| Количество цилиндров | 4 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Диаметр цилиндра | 76 (мм) |
| Ход поршня | 80 (мм) |
| Степень сжатия | 8.5 |
| 21063 1.3 MT (1976 — 1993) | |
| Объем двигателя | 1300 (см3) |
| Мощность | 64 (л.с.) |
| При оборотах | 5600 |
| Крутящий момент | 92/3400 (н м) |
| Газораспределительный механизм | OHC |
| Количество цилиндров | 4 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Диаметр цилиндра | 79 (мм) |
| Ход поршня | 66 (мм) |
| Степень сжатия | 8. 5 |
| 21065 1.6 MT (1976 — 2006) | |
| Объем двигателя | 1569 (см3) |
| Мощность | 75 (л.с.) |
| При оборотах | 5400 |
| Крутящий момент | 116/3000 (н м) |
| Газораспределительный механизм | OHC |
| Количество цилиндров | 4 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Диаметр цилиндра | 79 (мм) |
| Ход поршня | 80 (мм) |
| Степень сжатия | 8.5 |
VAZ (Lada) 2106 21061 • 1.5 (72 Hp) технические характеристики и расход топлива — AutoData24.com
- Автокаталог
› - VAZ (Lada) ›
- 2106 ›
- 21061 ›
- 1.
5 (72 Hp)
- Български
- Deutsch
- English
- Español
- Ελληνικά
- Français
- Italiano
- Română
- Türkçe
Настройки
Скорость
миль/ч
Расход топлива
л/100 км
Американский галлон/ 100 миль
Имперский галлон/ 100 миль
Объем
Американский галлон
Имперский галлон
Длина
Объем двигателя
инчей³
Производительность
| Марка | VAZ |
| Модель | 2106 |
| Генерация | 21061 |
| Двигатель (модификация) | 1. 5 (72 Hp) |
| Двери | |
| Мощность | 72 HPW |
| Максимальная скорость | |
| Разгон с места до 100 км/ч | |
| Объем резервуара | |
| Год ввода в эксплуатацию | 1976 год |
| Год остановки производства | |
| Тип кабины | |
| Количество мест | |
| Длина | |
| Ширина | |
| Высота | |
| Колесная база | |
| Передняя колея | |
| Задняя колея | |
| Зазор | |
| Расход топлива (экономичность) — в городе | |
| Расход топлива (экономичность) — на трассе | |
| Расход топлива (экономичность) — комбинированный | |
| Вес | |
| Максимальный вес | |
| Максимальный объем багажника | |
| Минимальный объем багажника | |
| Стандарт эмиссии |
Двигатель (модификация)
| Расположение двигателя | Спереди, продольно |
| Объем двигателя | 1452 см³ |
| Максимальная мощность при | 5600 rpm |
| Крутящий момент | 104/3400 Nm |
| Топливная система | Карбюратор |
| Турбина | |
| Расположение цилиндров | Рядовой |
| Количество цилиндров | 4 |
| Диаметр цилиндров | 76 ММ |
| Ход цилиндра | 80 ММ |
| Коэффициент сжатия | 8. 5 |
| Количество клапанов на цилиндр | 2 |
| Тип топлива | Бензин А-92 |
| Модель двигателя |
Тормоза
| Привод | |
| АБС | |
| Тип управления | |
| Передние тормоза | |
| Задние тормоза | |
| Клапанный механизм | OHC |
Управление
| Размер шин | |
| Размер дисков | |
| Количество скоростей (механические) | |
| Минимальный радиус поворота | |
| Сервоусилитель руля |
Трансмиссия
| Передняя подвеска | |
| Задняя подвеска | |
| Количество передач (автоматическая коробка передач) |
Ваз 21061- классик периода СССР
Легендарис «Шестёрка» — мобильное колесо bergengsi pungkasan семидесятых и восьмидесятых годов авал сайнхинг СССР.
Катон сака Ваз-21061 с нунггу 74-й, хак пил Ваз 2103, нангинг, кая биане силик инг промышленный отомотив, продукция и диатур алон. Нангинг налика энем турунан сака конвейер, лан акех эву тентара советский мотор верух мобил аньяр, гелэм обзор ана мбури. Конструктивно Ваз-21061 имеет большой параметр дхасар сака дхасар, модель 2101 сазис с двухрядным подвесом тициан стасиун лан седан 2102 Супериор 2103, или келухан падха, или лор касус. Sasis ngemu nganti siji ton tanpa ewah-ewahan bentuk lan iki dianggep cocok kanggo maksud apa model WHA sakteruse karo mburi — полный привод.
Ваз-21061 диленгкапи сери мотор 06 дэве — бенсин, инг-лайн, инсталаси продольный каро капаситас сака 72 л.с каро дистрибуси газ ндхувур. Диаметр цилиндра 76 мм, ход поршня — 80 мм. Kita bisa ndeleng, prinsip klompok поршень isih инсульта cendhak, kang tegese двигатель mlaku ing mode kacepetan dhuwur, wis standard teknologi, kaya sistem lubrication nyambungake стержень lan jurnal utama коленчатый вал dibangun kanggo aliran lenga dhuwur meksa.
Revving mesin wis дади ciri khas saka kabeh модель Vaz, lan saben pemilik kanggo njupuk kanggo diwenehake.
Akeh pembalap dhuwur kacepetan engine ketoke rasah liwat-sah bahan bakar, nanging mesin ekonomi Vaz wis bola-bali buktiaken ing ting ing trek pabrik, uga ing layanan pribadi. Ваз 21061, характеристики Кан Падха Cukup Dhuwur Kanggo Wektu, ана классик Папат Lawang седан Каро Гаван Вияр, ин углубление Кан Думунунг инг Sisih tengen бак Бахан бакар 39 литров. Ing ngarepe jembaré gedhe beting ана 24 см, lan banjur wiwit garis vertikal misahaké kamar gawan saka kompartemen penumpang. jog mburi «Шесть» ana ngalangi telung seater, lan liyane iki dipérang Dadi rong bagéan, петь подлокотник lempitan. упаковка бали ана алам, линтерс клапа.
Dadi mobil Ваз-21061 mobil iki dianggep kemewahan a, Beludru buntel ana, lan lawang padha saka высокое качество buntel Iskozh рельефный. Дверные ручки utama digawe saka полиуретан umpluk lan декорированные каро сисипан металлик. Уги нангани дипасанг асбак компак.
Sex iki dijamin karo karpet lancip saka werna netral lan ndhuwur одеяло каро kloso karet, wangun kang cocok kanggo kabeh изгибы lan kelompok dibuwang ing kursi. Маты bisa gampang dibusak saka mesin, padha bisa sakabeheng lan sijine maneh ing panggonan.
Приборная панель Ваз-2106 с дипасангом «млаю» сака полиуретан каро лор дефлекторы в тэнгах. Sisih вертикальные перегородки ngisor слот khusus dipasang варенье cilik. Ngisor iki njaga liyane karo loro sa kontrol жалюзи блок panas. Еще Нгисор Ики Асбак. Kanggo tengen ana jinis klasik «sarung tangan» каро katerangan внутренний kanggo cilik iku. Консоль bisa diinstal dhewe. рычаг переключения передач dumunung banget nduweni, педаль kabeh padha uga ing posisi paling apik ing syarat-syarat penak. Kabeh интерьер с продуманным дизайном, lan ing padha Ваз 21061 тюнинг diijini ing kabeh wilayah saka njaba uga фурнитура салона.
Ваз-2106: технические характеристики, гамбаран, саджара
Инж артикель ики, сампеян бакал мангертени модель пой палинг популяр инг Ваз-2106.
Цири Технические сака седан kanggo tanggal ора nyengsemaken, nanging ing siji wektu padha cukup завидным. «Энем» — мобиль советского мисувура, управляющего пабриком Ваз. Dheweke terus-terusan diprodhuksi kanggo 30 taun, 1976. Ing pungkasan «enem» kiwa baris Déwan, nanging ing kutha Brisbane, mung 2006. Ваз-2106 базируется на оригинальной модели, выпущенной в 1976 году — Ваз-2101. Dheweke, ing siji, wis menehi werna saka account mobil Fiat. «Enem» с более широкой моделью Fiat 124. Ing Italia, mobil wit ditanggepi ing 1972.
Где текане модель
Сампеян нгирим уга нятет иен Ваз-2106 ана мобил бангет популер, вонг бола-бали мелькнул фильм советский, сангет треснани сака мобили ки инг автоспорт. Ику бангет акех кая пилиджининг лелухур, модель Ваз-2103. Kene mung «enem» iki diadegaké engine kuat lan motong beda-beda Ngartekno. Sampeyan bisa malah Wong Iku «kemewahan» «Lada» modifikasi saka model katelu. Йен сампеян ора нюпук меньянг акун мацем-мацем ЗИСы, ЗИЛ, «Волга», утава «энам» ику модель палинг бергенгси инг семидесятых пунгкасан.
Lan mobil iki minangka standar ing wektu sing cukup sugih. курси ньяман, пой падха кахья инг тахометр панель приборов сайки, кан вайс инг «Лада» вис тау ана, лан инг тенга ана джем. Апа мобил Ваз-2106 технические характеристики, бакал рембуган ингисор ики.
серия Модель сака 70-х
Вивит 70-х годов pungkasan ‘, tanduran iki ngembangaken kabeh sayetara Ваз-2106. Ngartekno suda dinamika mobil, nanging sing dibayangke ing luwih nilai. Wiwit masang mesin karo kapasitas saka 1,1 lan 1,3 литра. Ику стоит кан лаги ниимак петь месин ики, кан падха ракулино антаране мотор, каро кангелан, нангинг канго немокаке багеан падха исих биса. Nalika ing «родной» двигатель Запчасти Ваз-2106 ing kaping karo dina geni ora bisa ditemokaké. Iku dina sampeyan bisa menyang nyimpen lan takon дворники menyang «враг». Lan mung 30 taun kepungkur iku mung mokal apa. Запчасти Defisit saka kanggo montor Ваз-2106 gedhé banget.
Kasungsun saka awal 80-е
Miturut 1982 инженеры «АвтоВАЗ» mateng kanggo modernisasi saka mobil.
Местхи, прабедан пой палинг пентинг сака кабех пой гедхе-гедхе садурунге — двигатель ики, кан дайа ана 75 л.с. а. Интерьер Saperangan rubah, небольшие крылья, mburi dibusak Reflektor, kang padha gawan, kedadean awal saka model iki. Мести, сака titik tartamtu tampilan, perancang Wis nyoba kanggo nggawe mobil петь bakal diakses kanggo sayetara saka sudhut konsumen. Mulane, iku perlu kanggo nyilikake biaya produksi. Lan nyoba kanggo nggawe malah определение njabut Reflektor, kang biaya secara harfiah dhuwit. Инггих, пой двигатель пой jantung kabeh kendaraan, mung apik perubahan iki. Ики двигатель Ваз-2106, цири технический пилинг адох унггул пой дувени денинг сатуан листрик «Копейка» лан «тройка».
джаман постсоветский
Минангка саджара модель ики, сампун икал ливат супая акех овах-овахан пой кадхангкала мунг ала куалитас. Ing wal девяностых, wwit produksi модель anyar, kang banjur mudhuning sajarah karo index of 21065. Pisanan модель iki wis dipunwiwiti nginstall sistem kontak бесконтактно.
Mesthi, montor Jepang lan Eropa iku Wis ing wayahe ya ana kabeh ing dilengkapi sistem инжектор injeksi. Малах иен ana sistem jinis механический. Sawetara montor Jepang, contone, padha dilengkapi карбюраторы jinis elektronik. Miturut car, eng mobil Ваз-21065 инг таун 1990 Wis nganyari malah sistem injeksi, iku ngasilake karburator tanggung anyar. Diganti nyang sethitik, uga buntel.
modifikasi kaca
Ику стоит кан лаги ниимак петь мобиль Ваз-2106 (чири технический ику инг нгисор ики) ланд дикирим меньянг негара лияне. мобиль ики падха беда существенный сака петь дидол инг уни советский лан мэнко инг русиа. беда чилик инг интерьер, уга десаин рад беда сака бампер нгареп, нанг канг падха диселехаке дитемпелаке пратондхо сиджи лан лампу позиси. Sampeyan ngirim uga nyatet поет мобиль Ваз-2106 awak, кан wis dirancang kanggo drive ing dalan kita, ana kelompok lan bolongan kanggo nggayuh control ing sisih tengen. Ing tartamtu, ana lowongan kanggo kolom setir, педаль kanggo kabeh.
Uga saiki kelompok kanggo петь soyo tambah pindah kemudi ing sisih tengen teluk engine. Ing tembung liyane, malah kitabianipun «enem», kang diprodhuksi nganti 1990, bisa gampang nggawe «tengen nyerahke».
салинан сиджи
Ана саветара верси сака мобиль ики, канг вис дирилис мунг салинан сиджи. Contone, kanggo Sekretaris Umum Leonida Ilicha mung «enem» dirilis ing семидесятые, sing dijenengi ing «enem-telung puluh» wong. Ing bab iku digunakake kabeh bahan sing padha salajengipun установил модель пуника — Ваз-2107. Ing wektu iku, nalika kita digawe «enem» kanggo Brezhnev, «pitu» ing tataran desain. Ing kaping kirim-perestroika, «enem» iki dianggep minangka model paling populer ing pabrik vaz. Ваз-2106 1.3, технические характеристики кан ора меньян пербандинган каро брежнев «враг», мбуктекакен куранг пинтер лан динамис.
Ing pungkasan «enem»
Sawise Uni Советский ики распадается, лан негара с нампа манка монитор недорогой, модель ики «Лада» с иланг престиж, лан diprodhuksi пункт ора Déwan kualitas dhuwur.
Нангин сенадян ики, дхевеке биса терус, сиджи малах биса нгомонг, каро кабе папа гембонг инг конвейер нганти агенг-2000. Лан савэтара таун пунгкасан, мобил ики ареп «Ил-Авто». Sawetara модель ing taun 2000-an wiwit pindhah mati ing baris Déwan karo mesin kang luwih majeng, kang dilengkapi karo injeksi bahan bakar инжектор. Январь 2006 г. — выпуск mburi iki kanggo kendaraan, tanggal mburi crita.
desain mobil
Minangka kanggo katon, banjur kanggo sawijining wektu, sing mburi семидесятые, iku penting banget. Mesti wae, ing taun 2000-an, устаревшая модель, lan sawisé akeh owah-owahan, contone, пила aman saka молдинги ing awak, katon sawijining diganti Ngartekno. Lan, miturut akeh nduweni mobil, ora dadi luwih apik. Mesin iki cantik akeh diseteling model mobil.
цири технал моторс
лан сайки слова саветара баб характеристики технич сака мобил ваз-2106. Капинг писанан Ваз 2106 инсталаси сака мотор, канг вис капаситас 80 тенага джаран лан объем сака 1,6 литра.
Ику ворт кан лаги ниимак поет пунгкасан 70 инг СССР «враг» меника ингкан палинг куват инг антаране монтор. Iku gampang buyar kanggo atus kanggo 16 детей. Mesthi, yen kita katon ing karakteristik dinamis kendaraan modern, banjur 16 detik — iki iso dibandhingke kanggo kacepetan penyu utawa bekicot a. Nanging инг wektu петь, «Шесть» bisa gampang saingan каро sembarang седан Amérika utawa Eropah. Senadyan аэродинамика убогая петь, мобиль wis gampang cepet kanggo satus километр за вареньем. Мести, иен pengaruh мода ора нггава pisungsung kanggo desain mobil, banjur gawe wis mbayar manungsa waé liyane kanggo aerodinamika. Kaya kasebut, ing mburi 70 kita wiwit gawé model kayata Vaz 21061. On mobil engine caro model sadurungé 2103. daya Sawijining — 74 tenaga jaran. Уга перебахан сака 21063, менян енди пой диинстал пой мотор сака написан на Ваз-2101. kapasitas sawijining mung 64 tenaga jaran. Nanging ing восьмидесятых awal, gawe Nanging mutusaké kanggo mungkasi ing bab siji lan diinstal mung motor kang daya ana 75 л.
6 MT (1976 — 2006)
5
5
5 (72 Hp)
5 (72 Hp)
5